La tiratleta del CN Vic ETB, Marta Sánchez, ha pujat el podi absolut del campionat d’Espanya de triatló distància esprint, 750 metres de natació, 20 quilòmetres de bici de carretera i 5 quilòmetres de cursa a peu, en tercer lloc. El triatló s’ha disputat a Roquetas de Mar, Almeria. La Marta ha sortit segona de l’aigua i s’ha escapat sola al sector de bici, agafant distància respecte les altres triatletes, ha fet tota la bici sola i a la T2 ha arribat amb un avantatge de més d’un minut que no ha pogut mentenir a la cursa a peu, acabant amb un exel·lent tercer lloc absolut.

Cap de setmana d’èxits per a Jufré Cycling amb una campiona d’Espanya, un doblet al Campionat de Catalunya i tres corredores a la Volta a Catalunya femenina
Dilluns 22 de juny – Jufré Cycling ha viscut un cap de setmana per recordar, amb grans resultats tant per
